Retur

Retur

Hvis 14 dager har gått siden kjøpet, kan vi dessverre ikke tilby deg tilbakebetaling eller utveksling.

For å være berettiget til retur, må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Det må også være i originalemballasjen.

Flere typer varer er unntatt fra å bli returnert. Forgjengelige varer som mat, blomster, aviser eller magasiner kan ikke returneres. Vi aksepterer heller ikke produkter som er intime eller sanitære produkter, farlige materialer eller brannfarlige væsker eller gasser.

 

Ekstra ikke-returvarer:

Gavekort
Nedlastbare programvareprodukter
Noen helsepersonell og personlig pleie

For å fullføre avkastningen, krever vi kvittering eller kjøpsbevis.

Vennligst send ikke kjøpet tilbake til produsenten.

Det er visse situasjoner hvor det kun gis delvis refusjon (hvis aktuelt)
Bok med åpenbare tegn på bruk
CD, DVD, VHS tape, programvare, videospill, kassettbånd eller vinylopptak som har blitt åpnet
Ethvert element som ikke er i sin opprinnelige tilstand, er skadet eller mangler deler av grunner som ikke skyldes feilen vår
Eventuelt gjenstand som returneres mer enn 30 dager etter levering

Refusjoner (hvis aktuelt)
Når din retur er mottatt og inspisert, vil vi sende deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt det returnerte varen din. Vi vil også varsle deg om godkjenningen eller avvisningen av refusjonen din.
Hvis du er godkjent, blir tilbakebetalingen din behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen en viss periode.

Sen eller manglende tilbakebetalinger (hvis aktuelt)
Hvis du ikke har mottatt en tilbakebetaling ennå, må du først sjekke bankkontoen din igjen.
Kontakt deretter kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før tilbakebetaling er offisielt oppført.
Neste, kontakt din bank. Det er ofte litt behandlingstid før en tilbakebetaling blir lagt ut.
Hvis du har gjort alt dette, og du fortsatt ikke har mottatt din tilbakebetaling, vennligst kontakt oss på kundeservice@garnnoste.no.

Salgsposter (hvis aktuelt)
Kun faste priser kan bli refundert, dessverre kan salgsartikler ikke refunderes.

Utveksling (hvis aktuelt)
Vi erstatter kun gjenstander hvis de er defekte eller skadede. Hvis du må bytte den til samme vare, send oss ​​en e-post på kundeservice@garnnoste.no og send varen din til: Henningsen Service og Support, Fursetvegen 7, 6200 Stranda, Norge.

Gaver
Hvis varen ble merket som gave når den ble kjøpt og sendt direkte til deg, vil du motta en gavekredit for verdien av retur. Når det returnerte varen er mottatt, vil et gavekort bli sendt til deg.

Hvis varen ikke var merket som gave når den ble kjøpt, eller gavegiveren hadde ordren sendt til seg selv for å gi deg senere, vil vi sende refusjon til gavegiveren, og han vil finne ut om din retur.

Returadresse

For å returnere produktet, bør du sende produktet ditt til: Henningsen Service og Support, Fursetvegen 7, 6200 Stranda

Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader kan ikke refunderes. Hvis du mottar tilbakebetaling, blir kostnaden for returforsendelse trukket fra refusjonen din.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det tar for ditt utvekslede produkt å nå deg, variere.

Hvis du sender et produkt over 300kr, bør du vurdere å bruke en sporbar fraktservice eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta det returnerte produktet.

Akkurat lagt til din ønskeliste:
Min ønskeliste
Du la akkurat dette produktet i kurven din: