Feil/skade på mitt produkt

Om du ikke er tilfreds med garnet eller produktet du har bestilt så ta bilde og send til oss. Er det garnet som har knuter så ønsker vi å finne en løsning som kan gagne oss alle. Vi trenger også bilde av det skadede produktet for å kunne reklamere/klage til produsenten.

Hvordan får jeg strikkepakken min?

Disse sendes på e-post så snart dere har fått bekreftelse på at pakken er sendt/levert. Om dere ønsker at vi skal legge en utskrift i strikkepakken din så legg inn en kommentar om dette når du bestiller eller ta kontakt med oss så raskt du har bestilt. 

Fikk ikke strikkeoppskriften min?

Først ber vi deg om å sjekke ordrebekreftelsen om det er lagt til strikkeoppskrift i bestillingen. Det skal ikke være mulig å bestille strikkeoppskrift uten å bestille garn på strikkepakker, men noen ganger skjer det en glipp.  Om det er lagt til så sendes denne automatisk på e-post til e-postadressen du oppga under bestillingen. Har du […]