Feil/skade på mitt produkt

Om du ikke er tilfreds med garnet eller produktet du har bestilt så ta bilde og send til oss. Er det garnet som har knuter så ønsker vi å finne en løsning som kan gagne oss alle. Vi trenger også bilde av det skadede produktet for å kunne reklamere/klage til produsenten.

Bestilling av strikkepakker

Når du skal bestille strikkepakker hos oss så velger du først det prosjektet du ønsker. Så kan du velge farge akkurrat slik du ønsker så lenge garnet er på lager. Om du ønsker flere nøster enn det som er oppgitt så bruker du + tegnet. Pass på at du bestiller like mange nøster som størrelsen […]

Hvor er pakken min?

Vi har som mål å levere pakken til våre kunder innen 1-3 virkedager. Om du ikke har mottatt pakken din innen 3 virkedager så hør med ditt postkontor om dei har fått pakken. For vi leverer dei minste pakkene på dør eller i postkasse, men om postkassen er for liten eller postmannen er i tvil om […]

Hvor lang leveringstid har dere?

Når du bestiller hos oss har vi som mål at pakkene skal sendes innen 24 timer. Det kan ta litt lengre tid under store salgsdager. Fra du får sendingsbekreftelse så tar det 1-3 virkedager før du har pakken din. 

Hvordan får jeg strikkepakken min?

Disse sendes på e-post så snart dere har fått bekreftelse på at pakken er sendt/levert. Om dere ønsker at vi skal legge en utskrift i strikkepakken din så legg inn en kommentar om dette når du bestiller eller ta kontakt med oss så raskt du har bestilt. 

Fikk ikke strikkeoppskriften min?

Først ber vi deg om å sjekke ordrebekreftelsen om det er lagt til strikkeoppskrift i bestillingen. Det skal ikke være mulig å bestille strikkeoppskrift uten å bestille garn på strikkepakker, men noen ganger skjer det en glipp.  Om det er lagt til så sendes denne automatisk på e-post til e-postadressen du oppga under bestillingen. Har du […]